Download

آموزش اتوکد AutoCAD

آموزش خصوصی اتوکد | کلاس خصوصی اتوکد

آموزش خصوصی اتوکد | کلاس خصوصی اتوکد

علیرضا خویه
کارشناس ارشد مهندسی عمران

تماس:
09382904800

مجموعه ارزشمند اتوکد سه بعدی

آموزش اتوکد AutoCAD و تری دی مکس 3DsMax

چرا آموزش به شکل خصوصی؟؟

 

نویسنده: مهندس علیرضا خویه - مدرس دوره های تخصصی AutoCAD, 3DsMAX , V-ray - شماره تماس: 09382904800

آموزش حرفه ای اتوکد ، مدرس اتوکد، تدریس خصوصی اتوکد Autocad

مهمترین ویژگی های کلاس های خصوصی به شرح زیر می باشد




1- کاهش هزینه های آموزش :

    با آموزش به شکل خصوصی حداقل به میزان 30 الی 50 درصد در هزینه صرفه جویی می کنید.

    آموزشگاه های سطح شهر در حدود 50 درصد از هزینه های پرداختی مهندسین و دانشجویان را برای موسسه دریافت می کنند و مابقی را به استاد مربوطه واریز می کنند که خود باعث 2 برابر شدن هزینه ی آموزش می شود.



2- کاهش اتلاف وقت مهندسین و دانشجویان


در نظر بگیرید که شما برای یادگیری در یک آموزشگاه زمان بسیاری را در رفت و آمد و انتظار در رسیدن استاد به کلاس سپری خواهید کرد ولی در آموزش های خصوصی به علت حضور استاد در دفتر کار یا منزل شما، بهه مقدار زیادی از اتلاف وقت شما جلوگیری می شود و شما فرصت تمرین بیشتری خواهید داشت.

ضمناً در آموزشگاه ها، مهندسین و دانشجویان باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا کلاس ها به حد نصاب برسند و سپس آموزش ببینند که این خود به تنهایی به مقدار زیادی از اشتیاق یادگیری شما می کاهد.


3- انعطاف پذیری زمان کلاس ها

آموزشگاه ها، تنها ساعات خاصی را می توانند کلاس داشته باشند و همه ی شرکت کنندگان مجبور خواهند  که برنامه ی خود را بر اساس ساعات آموزشگاه تنظیم کنند.

با مشغله های روزمره ی مهندسین و دانشجویان، این تنظیم برنامه، برای شرکت کنندگان سخت خواهد بود و ممکن است شرکت کنندگان چند جلسه غیبت کنند و در کلاس شرکت نکنند. عدم شرکت در کلاس حتی یک جلسه می تواند بسیار مضر باشد به طوری که دیگر نتوانید به شرکت در کلاس ادامه دهید.

ولی ساعات آموزش در کلاس های خصوصی با هماهنگی استاد و مهندس انجام می پذیرد و با هماهنگی قبلی امکان تغییر ساعت و تغییر مدت آموزش نیز فراهم می باشد.


4- اثر بخشی بیشتر کلاس

کلاس های شلوغ آموزشگاه ها و سطوح مختلف شرکت کنندگان (دانشجویان و مهندسین) عملا بزرگترین مشکل کلاس های آموزشگاهی می باشد.
در آموزشگاه ها، استاد مجبور است برای همه ی شرکت کنندگان یک صورت تدریس کند در حالی که سطح سواد، شناخت و توانایی ها افراد با یکدیگر متفاوت است.

در این کلاس ها از دانشجویان ترم 1 تا مهندسین با 15 سال سابقه کار هم حضور دارند. حتی تصور حضور این افراد در یک کلاس هم سخت می باشد.

علت عدم اثربخشی بیشتر آموزشگاه ها هم همین موضوع می باشد.

ولی در کلاس های خصوصی به علت تمرکز استاد بر روی یک یا دو نفر اثربخشی کلاس ها به شدت افزایش یافته و موجب می شود شرکت کننده (مهندس یا دانشجو) همه ی مفاهیم را به طور کامل یاد گرفته و در حضور استاد تمرین کند تا تمامی نواقص برطرف گردد.


جهت هماهنگی برای تشکیل کلاس خصوصی و نیمه خصوصی AutoCAD , 3DsMax , V-ray می توانید با اینجانب ( مهندس علیرضا خویه) تماس بگیرید:

تماس: 09382904800

آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی

به شکل کاملا کاربردی و پروژه محور

آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی

مهندس علیرضا خویه

AutoCad3D.ir

09382904800

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی