Download

آموزش اتوکد AutoCAD

آموزش خصوصی اتوکد | کلاس خصوصی اتوکد

آموزش خصوصی اتوکد | کلاس خصوصی اتوکد

علیرضا خویه
کارشناس ارشد مهندسی عمران

تماس:
09382904800

مجموعه ارزشمند اتوکد سه بعدی

آموزش AutoCAD اتوکد جلسه چهارم

نمایش نوار Menus در اتوکد 2016
در صورت عدم وجود نوار menus در اتوکد 2016 به صورت زیر عمل کنید

در خط فرمان دستور cui را برای نمایش صفحه Custom User Interface dialog وارد کنید.محیط کاربری مورد نظر را انتخاب کنید و سپس در سمت راست بر روی  Customize Workspace کلیک کنید.در سمت چپ سر شاخه Menus را چک بزنید.و حالا بر روی Done کلیک کنید و سپس apply و okey و در آخر همانند تصویر عمل کنید.

دستور ARRAYCLASSIC

همانگونه که می دانید از ورژن ۲۰۱۲ به بعد با استفاده از دستور array پنجره مربوط به این دستور باز نمی شود که این امر کار را برای بعضی از کاربران سخت کرده است.

 برای حل این مشکل یک راه حل بسیار ساده وجود دارد و آن استفاده از دستور ARRAYCLASSIC می باشد. فقط کافی است این عبارت را در خط فرمان تایپ کنید. در این صورت پنجره مربوط به array باز می شود.

چگونگی اضافه کردن اطلاعات لایه های اتوکد در فایل pdf

در زمانی که میخواهید از ترسیمات خود پلات بگیرید، میتوانید از کلیدهای ترکیبی ctrl+p استفاده کنید. سپس در قسمت printer/plotter در قسمت name

DWG to PDF.Pc3 را انتخاب کنید و وارد properties شده و در قسمت  custom properties توجه کنید که گزینه include layer  information دارای علامت چک باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی